تسلط بر 46 عدد از ضروری ترین مادیفایر های مدلسازی!
در این دوره چه آموزش داده می شود؟
مادیفایر های نرم افزار تریدی مکس شرط لازم برای کارکرد حرفه ای با این نرم افزار هستند، به این شکل که امکانات و توانمندی های کاربران در زمینه کار با نرم افزار و مدلسازی را بصورت قابل توجها ارتقاء می دهند. هر چه تعداد مادیفایر هایی که به با آنها آشنایی داریم بیشتر باشند، قطعا پروسه کاری حرفه ای تری را تجربه خواهیم کرد. این در حالی است که پکیج آموزشی مستقلی در این زمینه وجود ندارد و هنرجو ها و کاربران مجبورند بصورت موردی کار با مادیفایر ها را فرا بگیرند.
پکیج آموزشی کاربردی ترین مادیفایر های 3ds Max که فصل نهم از پکیج جامع مگامکس بوده، در 7 جلسه، 46 عدد از کاربردی ترین مادیفایر های تریدی مکس را بصورت یکجا به شما آموزش میدهد تا با ترکیب آنها بصورت بسیار حرفه ای تر فرآیند مدلسازی خود را جلو ببرید.
لیست مادیفایر های تدریس شده در این پکیج:
- Bend | خم کردن آبجکت ها
- Squeeze | کشیده کردن آبجکت ها
- Stretch | کشیده کردن آبجکت ها
- Taper | نوک تیز کردن آبجکت ها
- Twist | چلاندن آبجکت ها
- Skew | کج کردن آبجکتها
- FFD | تغییر فرم آزاد آبجکت ها
- Ripple | موج دادن به سطح آب
- Noise | ایجاد ناهمواری سطحی
- Wave | ایجاد موج
- Shell | ایجاد ضخامت
- Slice | برش آبجکت ها
- Chamfer | خم کردن لبه آبجکت ها
- Turbosmooth | نرم کردن آبجکت ها
- Symmetry | قرینه سازی با حذف
- Mirror | قرینه سازی بدون حذف
- Lattice | ایجاد سازه از خطوط آبجکت ها
- Edit Poly | ادیت پالی
- Garment Maker | شبکه بندی خطوط بسته
- Surface | سطح دادن به خطوط بسته
- Extrude | حجم دادن به خطوط بسته
- Path Deform | تغییر فرم روی یک خط
- Spline Relax | نرم کردن خطوط شکسته
- Optimize Spline | کم کردن تعداد ورتکس های خطوط
- Renderable Spline | قابل مشاهده کردن دسته ای خطوط
- Sweep | حجم دار کردن خطوط با یک مقطع
- Lathe | حجم دار کردن خطوط با چرخش به دور خود
- Spline Chamfer | پخ دار کردن لبه خطوط
- Spline Select | انتخاب بخشی از خطوط برای ادیت جزئی
- Spline Influence | ایجاد تغییر شئ گرا روی خطوط
- Spline Mirror | قرینه سازی خطوط با حذف
- Spline Morph | تبدیل خطوط به یکدیگر
- Spline Overlap | عدم برخورد خطوط در نقاط برخورد
- Subdivide | تقسیم بندی یکنواخت سطوح
- Tessellate | تقسیم بندی دو دویی سطوح
- Poly Select | انتخاب جزئی از آبجکت
- Substitute | جایگزینی آبجکت سنگین با سبک
- ProOptimizer | کم کردن تعداد پالیگان های آبجکت
- MultiRes | کم کردن تعداد پالیگان های آبجکت
- Retopology | تولید بهینه ی ساختار آبجکت
- Spherify | کروی کردن آبجکت ها
- Vertex Weld | جوش دادن ورنکس های آبجکت
- XForm | ذخیره ترنسفورمر ها در یک مادیفایر
- Vol. Select | انتخاب بخشی از آبجکت توسط آبجکتی دیگر
پیش نیاز های این دوره آموزشی
- آشنایی با نرم افزار تریدی مکس
ضمانت بازگشت وجه ۷ روزه بدون ریسک
در صورت عدم رضایت از محتوای پکیج، بدون هیچ سوالی کل وجه پرداختی شما را بازگشت خواهیم داد!
برای مشاهده محتوای هر جلسه، روی آن کلیک کنید.
جلسه اول ویدئو
S07E01
- Bend
- Squeeze
- Stretch
- Taper
- Twist
- Skew
- FFDs
جلسه دوم ویدئو
S07E02
- Ripple
- Noise
- Wave
- Shell
- Slice
- Chamfer
- Turbosmooth
- Symmetry
- Mirror
- Lattice
جلسه سوم ویدئو
S07E03
- Edit Poly
- Garment Maker
- Surface
- Extrude
- Pathdeform
جلسه چهارم ویدئو
S07E04
- Spline Relax
- Optimize Spline
- Renderable Spline
- Sweep
- Lathe
جلسه پنجم ویدئو
S07E05
- Spline Chamfer
- SplineSelect
- Spline Influence
- Spline Mirror
- Spline morph
- Spline Overlap
جلسه ششم ویدئو
S07E06
- Subdivide
- Tessellate
- Poly Select
- Substitute
- Pro Optimizer
- MultiRes
- Retopology
جلسه هفتم ویدئو
S07E07
- Spherify
- Vertex Weld
- XForm
- Vol. Select
جلسه هشتم ویدئو
S07E08
- دستور های ویرایشی عمومی در Edit Poly
قبل از تهیه پکیج، ویدئو های این بخش را مشاهده کنید.
شماره واتساپ جهت پشتیبانی نامحدود پکیج
نام و نام خانوادگی خود را ارسال کرده و سوالات خود را مطرح کنید. فایل های ضمیمه
ویدئوی رایگان از پکیج موضوعی کاربردی ترین مادیفایر ها
دوره های مرتبط
ورکشاپ رندرینگ حرفه ای نما
یکی از بیشترین پروژه های معماری رندر نما هست و قطعا بیشترین ضعف بچه ها در رندرینگ هم همین رندر نما هست!
بچه ها نمیدونن چکار کنن که کارهاشون رئال بشه، چه دیتیل هایی توی کار بیارن، از کجا بیارن، چه نوری کار رو رئال میکنه، نسبت نور ها در رندر شب و روز به چه شکل هست، رزولوشن بهینه ی تکسچرها چه میزان هست، چطور صحنه باید سبک بشه، چه تنظیمات رندری برای نما خوب هست و و و ….
بعد از دیدن این ورکشاپ تمام این مشکلات حل میشن و با تمرین کافی میتونید رندر های بسیار طبیعی و جذابی رو در یک زمان معقول بگیرید.
فرقی هم نمیکنه سیستمتون قوی باشه یا ضعیف، چراکه من داخل ورکشاپ، ورکفلوی هردو نوع سیستم رو توضیح میدم.
در کل با زمان خیلی زیادی که روی این ورکشاپ گذاشتم، سعی کردم تمام دغدغه های بچه ها برای گرفتن یک رندر رئال و جذال رو برطرف کنم.
امیدوارم از محتوای این ورکشاپ لذت ببرید و هر پیشنهاد و انتقادی داشتید حتما با من به اشتراک بذارید:)
پکیج جامع مگامکس
جامع ترین پکیج آموزشی تریدی مکس حاوی تمامی پکیج های موضوعی!
پکیج موضوعی مگامادلینگ
با تسلط بر مدلسازی 100 عدد آبجکت از ساده تا پیچیده، پرونده مدلسازی رو ببند!
پکیج موضوعی تسلط بر ادیت اسپیلاین
تسلط کامل بر ادیت اسپیلاین، ضروری ترین ابزار در مدلسازی پلان های معماری
نظرات
300,000 تومان
محسن افشاری
مدیر سایتمعمار و مولف پکیج های آموزشی معماری با 10 سال سابقه تدریس در آموزشگاه ها و دانشگاه های معتبر کشور